Stanowisko demonstracyjne przeznaczone
jest do praktycznego pokazu funkcjonowania monowtryskowego paliwa typu
D-Jetronic i elektronicznego wyznaczania kąta wyprzedzania zapłonu
MULTEC, sterowania praca silnika w zakresie kąta wyprzedzania zapłonu,
oraz zmian dawki paliwa w funkcji temperatury, prędkości obrotowej,
obciążenia i wielu innych parametrów.
- Układ paliwa uproszczony, umożliwia
jednak obserwację parametrów ciśnienia, zrzutu paliwa i inne
- Rozwiązanie rozdzielaczowego systemu
zapłonu typu mikroprocesorowego umożliwia obserwację zmian kata
wyprzedzania zapłonu metodą stroboskopową lub przez porównanie sygnału o
położeniu wału korbowego z innym i sygnałami.
- Pulpit pomiarowy umożliwia łatwe
podłączenie przyrządów pomiarowych do wszystkich czujników podzespołów
wykonawczych systemu.
- stanowisko umożliwia obserwację
występowania impulsu wtrysku paliwa, pomiary czasu jego trwania w
funkcji zmian podstawowych parametrów.
- Umożliwia prezentację stanów
awaryjnych w wybranych obwodach oraz obserwację reakcji systemu
sterowania powstałą awarią
- Umożliwia przeprowadzenie samodiagnozy
systemu za pomocą kodu migawkowego kontroli systemu
- Umożliwia podłączenie do gniazda
diagnostycznego przyrządów diagnostycznych KTS-300 ,KTS-500, MEGA MACS,
TECH1, SYKES-PIKAVANT, ADP 124,lub innych i obserwację parametrów
bieżących systemu.
|